Sekcia Pomocník (často kladené otázky)

- Použite vyhľadávanie umiestnené v záhlaví webovej stránky.

Поиск по сайту Клуб NSP

1) Napíšte kľúčové slovo, ktoré chcete vyhľadať (napríklad: chlorofyl, vitamíny, rúž...).

2) Stlačte kláves Enter na klávesnici alebo kliknite na ikonu lupy.

- Ak nepoznáte názov výrobku - položte otázku online konzultantovi, formulár na otázku vpravo dole alebo nás kontaktujte akýmkoľvek spôsobom, ktorý vám vyhovuje, a my vám pošleme priame odkazy na správne výrobky.

Ak chcete zadať objednávku, prejdite na stránku požadovaného výrobku.

  1. Vyberte požadované množstvo kliknutím na "+" vedľa fotografie výrobku.
  2. Kliknite na tlačidlo "Kúpiť".

3. Prejdite do nákupného košíka kliknutím na jeho ikonu:

a kliknite na tlačidlo "Pokladňa".

4. Vyplňte všetky polia: meno, priezvisko, úplnú adresu, kontaktné telefónne číslo.

* Upozorňujeme, že ak nemáte zľavové číslo NSP, musíte toto pole nechať prázdne alebo sa zaregistrovať, aby ste mali prístup k partnerským cenám!

5. Vyberte typ doručenia umiestnením bodky pred požadovaný typ doručenia: "Vlastný odber" alebo "K vašim dverám".

6. Kliknite na tlačidlo "Potvrdiť objednávku".

7. Kópia vašej objednávky vám bude zaslaná e-mailom.

  1. Ak ste zákazníkom nášho internetového obchodu, môžete svoje otázky posielať na náš e-mail info@nspclub.org

  2. Ak máte číslo zľavy NSP (partnerská zmluva), ktoré sme nevydali, môžete svoje otázky napísať na fórum tu (registrácia sa NEvyžaduje)

QIP Shot Screen 142

Odpoveď : Po spracovaní vašej objednávky manažérom dostanete e-mail na vašu poštovú schránku. V liste budú uvedené všetky informácie o tom, kde a ako si môžete objednávku prevziať: adresa a telefónne číslo, kde a kedy si môžete objednávku prevziať.

Odpoveď : Na získanie 30 % zľavy nemusíte robiť žiadne ďalšie kroky - stačí, ak si objednáte tovar za 41 USD alebo viac. Vaša objednávka bude automaticky vypočítaná so zľavou, túto informáciu uvidíte v nákupnom košíku.

Po spracovaní vašej objednávky vám na e-mailovú adresu príde informácia o vašom osobnom čísle zľavy.

Odpoveď : Doručenie "do domu" je k dispozícii počas pracovných dní.

Odpoveď:

  1. Ak po objednávke na našej stránke získate zľavové číslo, môžete ho použiť pri ďalších nákupoch.

  2. Ak ste na našej webovej stránke nezískali zľavové číslo, obráťte sa na osobu, ktorá vám ho pomohla vytvoriť, a tá vám poradí, kde si môžete výrobky kúpiť, aby ste mohli získať bonusy.

Odpoveď: Všetky výrobky majú licenciu a certifikát podľa všetkých pravidiel krajiny, v ktorej sú prezentované (pracujeme vo viac ako 35 krajinách). Viac informácií o kvalite nájdete tu


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Položte svoju otázku akýmkoľvek spôsobom!

...Svoju otázku môžete položiť aj nižšie:

Položiť otázku
Pozor: HTML nie je podporované! Použite obyčajný text.