Sekcia Pomocník (často kladené otázky)
- Použite vyhľadávanie umiestnené v záhlaví webovej stránky.
1) Napíšte kľúčové slovo, ktoré chcete vyhľadať (napríklad: chlorofyl, vitamíny, rúž...).
2) Stlačte kláves Enter na klávesnici alebo kliknite na ikonu lupy.
- Ak nepoznáte názov výrobku - položte otázku online konzultantovi, formulár na otázku vpravo dole alebo nás kontaktujte akýmkoľvek spôsobom, ktorý vám vyhovuje, a my vám pošleme priame odkazy na správne výrobky.
Ak chcete zadať objednávku, prejdite na stránku požadovaného výrobku.
- Vyberte požadované množstvo kliknutím na "+" vedľa fotografie výrobku.
- Kliknite na tlačidlo "Kúpiť".
3. Prejdite do nákupného košíka kliknutím na jeho ikonu:
a kliknite na tlačidlo "Pokladňa".
4. Vyplňte všetky polia: meno, priezvisko, úplnú adresu, kontaktné telefónne číslo.
* Upozorňujeme, že ak nemáte zľavové číslo NSP, musíte toto pole nechať prázdne alebo sa zaregistrovať, aby ste mali prístup k partnerským cenám!
5. Vyberte typ doručenia umiestnením bodky pred požadovaný typ doručenia: "Vlastný odber" alebo "K vašim dverám".
6. Kliknite na tlačidlo "Potvrdiť objednávku".
7. Kópia vašej objednávky vám bude zaslaná e-mailom.
- Ak ste zákazníkom nášho internetového obchodu, môžete svoje otázky posielať na náš e-mail [email protected]
- Ak máte číslo zľavy NSP (partnerská zmluva), ktoré sme nevydali, môžete svoje otázky napísať na fórum tu (registrácia sa NEvyžaduje)
Odpoveď : Po spracovaní vašej objednávky manažérom dostanete e-mail na vašu poštovú schránku. V liste budú uvedené všetky informácie o tom, kde a ako si môžete objednávku prevziať: adresa a telefónne číslo, kde a kedy si môžete objednávku prevziať.
Odpoveď : Na získanie 30 % zľavy nemusíte robiť žiadne ďalšie kroky - stačí, ak si objednáte tovar za 41 USD alebo viac. Vaša objednávka bude automaticky vypočítaná so zľavou, túto informáciu uvidíte v nákupnom košíku.
Po spracovaní vašej objednávky vám na e-mailovú adresu príde informácia o vašom osobnom čísle zľavy.
Odpoveď : Doručenie "do domu" je k dispozícii počas pracovných dní.
Odpoveď:
- Ak po objednávke na našej stránke získate zľavové číslo, môžete ho použiť pri ďalších nákupoch.
- Ak ste na našej webovej stránke nezískali zľavové číslo, obráťte sa na osobu, ktorá vám ho pomohla vytvoriť, a tá vám poradí, kde si môžete výrobky kúpiť, aby ste mohli získať bonusy.
Odpoveď: Všetky výrobky majú licenciu a certifikát podľa všetkých pravidiel krajiny, v ktorej sú prezentované (pracujeme vo viac ako 35 krajinách). Viac informácií o kvalite nájdete tu
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Položte svoju otázku akýmkoľvek spôsobom!
...Svoju otázku môžete položiť aj nižšie: